Strona główna » Zwroty i reklamacje
Warunki Zwrotów i Reklamacji
Zwroty i Wymiany
Jeżeli okazuje się, że wybrany rozmiar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, istnieje możliwość wymiany towaru na inny rozmiar lub model, o ile jest dostępny. Prosimy o dokonanie wymiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby zrealizować wymianę, prosimy o odesłanie towaru na adres:
32-830 Wojnicz, Milówka 147
Zwrotu można dokonać poprzez doshop.com.pl, logując się na stronę konta z którego zamówienie zostało złożone. Jeżeli nie jest to możliwe należy zgłosić wadę w wiadomości e-mail podając:
- swój login ze sklepu oraz numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- model, rozmiar oraz kolor towaru do wymiany
Zwroty towaru
Koszty przesyłki w obie strony związane z wymianą ponosi Kupujący. Koszty przesyłki do Kupującego zależą od wybranej formy wysyłki (poczta/kurier), ewentualna dopłata zostanie doliczona do kosztów wysyłki. Prosimy o staranne zapakowanie towaru, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
Prosimy o zrozumienie, że wymiana towaru możliwa jest jedynie w przypadku posiadania wybranego modelu, koloru oraz rozmiaru na magazynie. Proces wymiany trwa do 14 dni od daty otrzymania przesyłki od nas.
Ponadto, informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Odstąpienie od Umowy
Każdemu klientowi, będącemu konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z tego prawa, prosimy o wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres:
32-830 Wojnicz, Milówka 147
Oświadczenie można również przesłać drogą mailową na adres: kontakt@dosport.pl Prosimy o załączenie do przesyłki dowodu zakupu (paragon/faktura).
Termin odstąpienia uznaje się za dotrzymany, jeśli oświadczenie zostanie wysłane przed upływem wskazanego terminu. Po odstąpieniu od umowy, towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia.
Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Prosimy o staranne zapakowanie towaru, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe Klienta w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Reklamacje
W przypadku towaru posiadającego wady lub niezgodnego z zamówieniem, prosimy o odesłanie go na adres:
32-830 Wojnicz, Milówka 147
Wraz z reklamowanym towarem prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji oraz wszelkich niezbędnych danych, takich jak:
- swój login ze sklepu oraz numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- numer konta i dane do przelewu
Prosimy o dokładne opisanie przyczyny reklamacji lub wady towaru. Towar reklamowany należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe Klienta.
Po odbiorze przesyłki z reklamowanym towarem, reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni, a Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Wymian, Zwrotów i Reklamacji pod numerem telefonu 881 574931 lub adresem e-mai; kontakt@dosport.pl
Zwracamy uwagę, że gwarancja producenta nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania produktu oraz normalnego zużycia produktu.